Thursday, August 28, 2014

Renaissance

Renaissance
Sept 26th - 6-9PM
I am still alive and I still paint.
Preparing for a new show in my studio
Come visit me, my new collection is called:
I AM A TREE
Metaphor of all the things (leaves) I have been in my life and still growing stronger in some ways.
Providing care, shade, shelter.
Receiving love, friendship, and life.

Je suis toujours en vie et la peinture est toujours présente.
Je me prépare pour un petit vernissage à mon atelier
Venez donc me rendre visite, ma nouvelle collection s'intitule:
MOI, UN ARBRE
Métaphore de beaucoup d'aspects (feuilles) de ma vie qui continue de croître.
Offrant abri, ombre, soins
Recevant amitié, amour et sève de vie.

Gallery on First
211 E. 1st St
Sanford, FL, 32771
407-323-2774 - galleryonfirst.com

No comments:

Post a Comment